Viime syksyn piirustuskilpailun piirustuksia esille MLL Sipoon yhdistyksen Facebook-sivulle

30.12.2015

Käy tykkäämässä MLL Sipoon yhdistyksen FB-sivusta! Julkaisemme vuoden alusta joka perjantai aina kesäkuulle asti viikon piirustuksen kaikkia sivusta tykänneitä ilahduttamaan. Piirustukset on saatu viime syksynä MLL lastentarvikekirpputorin yhteydessä järjestetyn piirustuskilpailun satona.

Kaikkiaan kilpailuun osallistuneet piirustukset olivat iloisia ja värikkäitä ja niissä oli käytetty hienosti mielikuvitusta.

Kilpailun voittajat arvottiin jo tilaisuudessa ja palkinnot toimitettiin onnellisille vastaanottajilleen pikimmiten. Pääpalkintona arvottu päivän käyttöoikeus pomppulinnaan luovutetaan voittajalle ensi kesänä, kun pomppulinnakausi käynnistyy. Voittajan kanssa on jo keskusteltu sopivasta päivästä.