Sipoon yhdistys

Kuva: Päivi Karjalainen

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin ja valtakunnallinen kansalaisjärjestö, johon kaikki uudet jäsenet ovat tervetulleita. MLL:n päätehtävä on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. MLL on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton.

Mannerheimin Lastensuojeluliitto muodostuu keskusjärjestöstä, 10 piirijärjestöstä ja 548 paikallisyhdistyksestä. Henkilöjäsenet ovat jäseninä paikallisyhdistyksissä. Paikallisyhdistyksissä on jäseniä 86 183 (31.12.2017).

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Sipoon yhdistys - Sibbo avdelning ry on perustettu 22.11.1982. Jäseniä Sipoon yhdistyksellä on tällä hetkellä noin 300.

Sipoon yhdistys järjestää erilaisia tapahtumia ja tempauksia paikallisesti.

Liittymällä jäseneksi saat monia rahan arvoisia etuja ja Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa. Lisäksi tuet paikallista toimintaamme ja pääset tutustumaan muihin perheisiin. Osallistumisen muotoja on monia. Voit kannattaa järjestön toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten ja nuorten hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan.

Panoksesi vapaaehtoistyöhön voi olla toiminnan suunnittelua ja toteuttamista, tapahtumien organisointia, talkooapua jne. Päätät itse kuinka aktiivisesti haluat osallistua.

Jäsenmaksu Sipoon paikallisyhdistyksessä  on 25 euroa vuodessa, lapsi ja nuorisojäsenet alle 17 vuotta ilmaiseksi.

Vanhoille jäsenille postitamme uudet jäsenkortit automaattisesti vuosittain maaliskuussa.

Tule mukaan ideoimaan ja toteuttamaan toimintaa!

Toimitaan yhdessä lasten, nuoren ja lapsiperheiden hyväksi!