Lahja Lapselle -keräys

Lahja lapselle -keräys tuo jouluilon sipoolaisille lapsille!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Sipoon yhdistys järjestää yhteistyössä Sipoon kunnan, Sipoon suomalaisen seurakunnan sekä Sibbo svenska församling kanssa vuosittain joululahja-keräyksen, jossa kerätään lahjoja sipoolaisten lasten hyväksi. Keräys ajoittuu vuosittain marras-joulukuuhun.

Vuonna 2022 keräys tuotti yhteensä noin 250 lahjaa. Lisäksi saimme lahjoituksena useita ruokalahjakortteja, jotka tuovat perheille iloa joulun jälkeenkin. Kiitos!

Toimi näin:

● Tule noutamaan kirjaston joulukuusesta pakettikortti, joka kertoo lahjan saajan sukupuolen, iän ja äidinkielen.
● Pakettiin käy uusi, itsetehty tai ostettu lahja (ei käytettyjä tavaroita). Lahjan tulee olla lapsen ikätasoon sopiva.
● Mukavia lahjoja ovat esim. lelut, kirjat, piirustus- ja askartelutarvikkeet, lahjakortit, lasten dvd:t, lautapelit yms. Lisänä voi olla karkkia.
● Lahjan tulee olla valmiiksi paketoitu. Voit kirjoittaa pakettikorttiin infoa paketin sisällöstä.
● Kiinnitä pakettikortti lahjaan ja vie lahja ensisijaisesti kirkkoherranvirastoon (os. Iso Kylätie 1) tai kuusen alle kirjastoon.

Huom! Söderkullan omatoimikirjastoon paketin voi jättää vain virkailijan ollessa paikalla. Ruokalahjakortit tulee toimittaa aina suoraan virkailijalle.

Kaikki paketit toimitetaan seurakuntien diakoniatyöntekijöille, jotka huolehtivat lahjojen jakelusta niitä tarvitseville.

Sipoon kasvaessa myös lahjojen tarve on kasvanut. Jokainen lahjapaketti menee varmasti perille ja tuo saajalleen paljon iloa ja antajalleen hyvää joulumieltä!