Tule vapaaehtoiseksi

MLL Sipoon yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen ja jokainen on mukana omien resurssien sallimissa määrin. Tule mukaan tutustumaan millä tavoin sinä voit toimia Sipoolaisten lapsiperheiden puolesta ja löytämään itsellesi mieluisin tapa osallistua toimintaamme. MLL järjestää halukkaille vapaaehtoisille koulutuksia, joihin osallistuminen ei kuitenkaan ole edellytys vapaaehtoisena toimimiselle. Saat varmasti kaiken kaipaamasi tuen yhdistyksemme jäseniltä, eikä kukaan jää yksin.

Yhdistyksemme tarjoaa mahdollisuuden osallistua vapaaehtoistoimintaan kertaluonteisesti esimerkiksi osana yhden tapahtuman järjestelyjä tai voit halutessasi sitoutua pidemmäksi aikaa johonkin tiettyyn projektiin kuten perhekahvilan ohjaajaksi tai vaikkapa kerhon vetäjäksi. Pieneltä tuntuva teko voi antaa paljon alueemme lapsiperheille ja nuorille, ei ole olemassa niin pientä panosta etteikö sillä olisi merkitystä. Yhdessä tekemisessä on voimaa ja vapaaehtoistyö antaa tekijälleen iloa ja onnistumisen kokemuksia.
Voit ottaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja olet myös tervetullut seuraamaan vuosikokouksiamme, joissa suunnittelemme yhdessä tulevaa toimintaa.

Tule mukaan - tehdään parhaamme Sipoolaisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi!

Olen kiinnostunut toimimaan