Tanssitan Vauvaa - ohjaajakoulutus!

10.8.2017

Tule mukaan opiskelemaan Tanssitan Vauvaa- ryhmänohjaajaksi!

Koulutuksen tavoitteena on antaa koulutettaville valmiudet toimia joko yksin tai pareittain Tanssitan Vauvaa – ryhmänohjaajina MLL:n paikallisyhdistyksissä.Koulutuksen tavoitteena on antaa koulutettaville valmiudet toimia joko yksin tai pareittain Tanssitan Vauvaa – ryhmänohjaajina MLL:n paikallisyhdistyksissä.

Tanssitan Vauvaa on toiminnallinen ryhmä, jossa toiminnan muotona on tanssillinen liikunta. Ohjelma koostuu helpoista tanssillisista osioista sekä kevyistä lihasvoimaa parantavista sarjoista.

Tavoitteena on saada äidin tai isän syke nousemaan ja kevyt hiki otsalle. Vauva toimii "lisäpainona" ja tehostaa vanhemman liikkeiden vaikutusta. Vastalahjaksi vauva saa mukavasti matkustaa sylissä eri tanssien tahdissa.

Koulutamme uusia ryhmänohjaajia

LA 16.9. ja LA 23.9. klo 9-15.30

Nuorisotalo Nuorkka, Bubbiksentie 2, Sipoo

Koulutus on tarkoitettu Tanssitan Vauvaa – ryhmän ohjaamisesta kiinnostuneille. Koulutukseen osallistumisen edellytyksenä on, että koulutettu sitoutuu ohjaamaan Tanssitan Vauvaa -ryhmää jossain MLL:n Uudenmaan piirin paikallisyhdistyksessä. Kurssi edellyttää, että ohjaajalle on rytmitajua, kroppa kestää pientä kuntoilua ja ryhmän ohjaaminen ei tuota ongelmia. Koulutukseen osallistuminen ei kuitenkaan edellytä aikaisempaa liikunnanohjaajakokemusta eikä tanssitaitoa.

Koulutuksen hinta on 100 €/hlö (MLL-jäsenille). Maksu sisältää kouluttajakansion, jossa yksityiskohtaiset ohjeet, musiikki + muu materiaali, sekä kahvit jokaisena koulutuspäivänä.

MLL:n ulkopuolisille osallistujille hinta on 200€/hlö.

Mukaan mahtuu 16 osallistujaa. Kouluttajina Jaana Dolk ja Päivi Rikkola.

Tiedustelut Jaana Dolk, jaana.dolk@mll.fi tai p. 044 540 9988

Ilmoittaudu 31.8.2017 mennessä http://uudenmaanpiiri.mll.fi/toiminta/tanssitan_vauvaa/