Lastentarvike kirppis 24.4.2016

6.3.2016

Kevään lastentarvike kirpputori kahvion kera järjestetään Söderkullan S-marketin parkkihallissa su 24.4.2016 klo 11.00-13.30.

Tervetuloa mukaan ostamaan, myymään tai tapaamaan tuttuja!

Myyntipaikan eli oman parkkiruudun voi varata lähettämällä tekstiviestin numeroon

040 709 4459 / Marja

Hinta jäsenille 8 € ja ei jäsenille 16 €.

Myynti tapahtuu joko suoraan peräkontista tai ottamalla mukaan oman pöydän.

Myyjät pääsevät ajamaan parkkihalliin klo10.20-10.45 välisenä aikana.

Nähdään kirpparilla!

HUOM! Pe 22.4. Muutamia myyntipaikkoja vielä vapaana!!

Jaa ilmoitusta omalla Facebook-sivullasi, niin saamme kirpparille paljon ostajia ja myyjiä ja lastenvaatteet sekä -tarvikkeet kiertoon.

Voit myös tuoda tarpeettomat lastenvaatteet ja -tarvikkeet kirpputorin yhteyteen järjestettyyn keräyspisteeseen, josta toimitamme ne Marskin Muksuille. Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden second hand -liike Marskin Muksujen tuotoilla tuetaan MLL:n Uudenmaan piirin tärkeää työtä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. Osan tarvikkeista saatamme hyödyntää MLL Sipoon yhdistyksen toiminnassa, esimerkiksi perhekahviloissa.