Koronaviruksen vaikutukset yhdistyksen toimintaan

15.10.2020

MLL Sipoon yhdistyksen hallitus on linjannut, että tässä hetkessä perhekahvilat pysyvät yhä suljettuna emmekä käynnistä kerhotoimintaa tämän syksyn osalta. MLL 100 vuotta -juhla siirtyi valtakunnallisesti vuodelle 2021, jolloin tilanne toivottavasti mahdollistaa juhlan turvallisen toteuttamisen. Myös Äiti-tytär -ilta järjestetään seuraavan kerran vasta vuonna 2021.
Vaikka koronavirus on pakottanut meidät tekemään raskaita päätöksiä koskien alueellisesti tarjoamiamme palveluita, olemme pyrkineet löytämään uusia tapoja tukea paikallisia perheitä. Olemme kokeilleet viikottaisia Perhe pihalle -yhteislenkkejä Söderkullan alueella sekä virtuaalista perhekahvilaa. Olemme erittäin innokkaita kuulemaan toiveita ja ideoita miten voisimme tukea perheitä ja tuoda arkeenne kaipaamaanne sisältöä. Toivomme kuitenkin huomioimaan rajoitteet joiden kanssa painimme tässä ajassa, sekä sen, että toteutamme kaiken ohjatun toiminnan vapaaehtoisten voimin.