Ruokalahjakortteja apua tarvitseville

9.4.2020

MLL Sipoon Yhdistys on miettinyt uusia tapoja toimia ja auttaa lapsiperheitä korona-viruksen leviämisen aiheuttamana poikkeusaikana.

Ensimmäisenä julkistamme Sipoon kunnan sosiaalitoimen ja Nikkilässä sijaitsevan K-Supermarket Basilikan kanssa yhteistyössä organisoidun ruokalahjakorttien keräyskampanjan.

Monet sipoolaiset perheet ovat nyt ahdingossa kasvaneiden ruokamenojen, lomautusten ja irtisanomisten takia. Jos haluat  auttaa, osta Basilikasta lahjakortti ja jätä se kassalle. Minimisumma, jolla voit osallistua on vain 10€. Sipoon sosiaalitoimi hakee lahjakortit ja antaa ne tarvitseville.

Kiitos avustasi!

Seuraavaksi yhdityksemme puuhasteli kivaa tekemistä koko perheelle logo-suunnistuksen merkeissä.

Osaan Sipoon kivoista ulkoilupaikoista ilmestyy 10.-14.4. ajalle MLL:n logoja. Käy etsimässä logo yhdessä perheenjäsentesi kanssa. Muistakaa noudattaa turvavälejä ja muita terveyttä suojelevia ohjeita! Kuvatkaa jalkanne yhdessä logon kanssa ja kommentoikaa facebook-sivullammeaihetta koskevaa julkaisua omalla kuvallanne. Kaikkien ladattujen kuvien kesken arvotaan K-Market Basilikan herkkukori!

Logot on kiinnitetty sellaiselle korkeudelle, että siitä saa kuvan jalan kanssa. Etsikää logoja siis riittävän alhaalta. Kuvat tulee olla ladattu 15.4. klo 16:00 mennessä. Yhdeltä osallistujaporukalta voi arvontaan osallistua monta kuvaa, kunhan ne ovat vain eri logoista. Voittajaan otetaan yhteyttä yksityisviestillä.

Logot ovat seuraavissa paikoissa:

Etelä-Paippinen : Lekiksen ja Södra Paipis skolan pihat

Nikkilä: Leikkipuisto Segrispuisto, polulla K-Market Basilikan takana Nikkiläntie-Laaksosuontien välillä

Söderkulla: Taasjärven uimaranta, Taasjärven kylätalo, Söderkullan kartanon frisbeegolfkenttä, Sinivuokon puisto, kuntoportaat, Joensuun tila

Eriksnäs: Lintukaaren leikkipuisto, Lintuniityn leikki- ja senioripuisto sekä ranta Eriksnäsin tien päässä.

Hyvää onnea arvontaan!