Suojatiepäivystys 13.8.2019

15.5.2019

MLL Sipoon yhdistys vapaaehtoisineen on mukana suojatiepäivystyksessä aina koulujen alkaessa elokuussa. Tavoitteena on toteuttaa suojatiepäivystys ensimmäisen koulupäivän aamuna sekä Söderkullassa että Nikkilässä.

Suojatiepäivystyksessä vapaaehtoiset päivystävät heijastinliivit yllään koulujen läheisyydessä lasten saapuessa kouluun. Tarkoituksena on kiinnittää tiellä liikkuvien huomio ja varmistaa koululaisten turvallinen kadunylitys.

Kodin ja koulun välissä voi olla useita vilkkaita risteyksiä, vaaran paikkoja ja suojateitä, jotka aiheuttavat jännitystä. Suojatiepäivystäjät pitävät omalta osaltaan huolta siitä, että liikenne sujuisi mahdollisimman lapsimyönteisesti.

MLL Sipoon yhdistys kokoaa lasten koulumatkojen turvaksi suojatiepäivystäjiä Nikkilään ja Söderkullaan.

Tule vapaaehtoiseksi päivystäjäksi turvaamaan lasten ensimmäistä koulupäivää!
Ilmoittaudu mukaan sähköpostilla:

mll.sipoo@gmail.com