Perhekummi-koulutus Porvoossa!

14.3.2019

Tule tueksi lapsiperheen arkeen!

Kom med som familjefadder!

Haluatko toimia vapaaehtoisena lapsiperheessä? Silloin voisit sopia meidän perhekummiksi! Tarkoitus on vierailla perheen arjessa ja osallistua heidän päiväänsä keskustellen, kuunnellen ja yhdessä tehden. Kummin ei tarvitse kuitenkaan olla kodin- tai lastenhoitaja. Perheen ja kummin tapaamisia on sopimuksen mukaan, noin kerran kahdessa viikossa.

Lähde mukaan – sinua tarvitaan!

“Parasta on ollut lasten maailmaan pääseminen. Paljon naurua, menoa ja meininkiä. Tunne, että on ollut avuksi ja hyödyksi,” kertoo perhekummina toiminut vapaaehtoinen.

Har du lust att vara hos en barnfamilj som känner behov av stöd? En familjefadder hjälper familjen med föräldraskapets utmaningar. Familjefaddern lyssnar, samtalar och är med i familjens vanliga vardag. Familjefaddern är vanligtvis hos familjen i några timmar varannan vecka.

Familjefaddrar behövs – du kan vara en av dem!

Perhekummien koulutus Porvoossa/

Fadderskolning i Borgå:

·         la 6.4.2019              klo 9.30-15.30 ja

·         la 13.4.2019            klo 9.30-15.30

Paikka: Porvoon Yhdistyskeskus, Mannerheiminkatu 20K, Porvoo

Fastän utbildningen är på finska, kan deltagarna använda svenska i diskussionerna.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja / Anmälningar och information:

Perhetoiminnan koordinaattori Jaana Ritola p. 044-2029688, jaana.ritola@mll.fi

tai www.olettärkeä.fi

Jos kiinnostuit toiminnasta, mutta tämä koulutus ei sovi sinulle ota yhteyttä Jaana Ritolaan.