Lahja lapselle -keräys

21.11.2020

Lahja lapselle -keräys on alkanut ja pakettikortteja notkuvat kuuset asetettu Sipoon kirjastoihin! Keräysaika on 21.11-11.12.2020.

MLL Sipoon yhdistys järjestää yhteistyössä Sipoon sosiaalitoimen, Sipoon suomalaisen seurakunnan sekä Sibbo svenska församling kanssa vuosittain keräyksen, jossa kerätään lahjoja sipoolaisten lasten hyväksi.

Joulupuut löytyvät:
Söderkullan kirjastosta, Amiraalintie 2 ja Nikkilän kirjastosta, Pohjoinen koulutie 2.

Toimi näin ja auta:
● Tule noutamaan kirjaston joulukuusesta pakettikortti, joka kertoo lahjan saajan sukupuolen, iän ja äidinkielen.
● Pakettiin käy uusi, itsetehty tai ostettu lahja (ei käytettyjä tavaroita). Lahjan tulee olla lapsen ikätasoon sopiva.
● Mukavia lahjoja ovat esim. lelut, kirjat, piirustus- ja askartelutarvikkeet, lahjakortit, lasten dvd:t, lautapelit yms. Lisänä voi olla karkkia.
● Lahjan tulee olla valmiiksi paketoitu. Voit kirjoittaa pakettikorttiin infoa paketin sisällöstä.
● Kiinnitä pakettikortti lahjaan ja vie lahja kirjastoon kuusen alle tai kirkkoherranvirastoon, Iso Kylätie 1 avoinna arkisin 9-12. Lahjat tulee toimittaa viimeistään 11.12.2020 mennessä.

Huom! Söderkullan omatoimikirjastoon paketin voi jättää vain virkailijan ollessa paikalla, eli:
ma – ke 10-18
to – pe 10-16.
Kaikki paketit toimitetaan seurakuntien diakoniatyöntekijöille, jotka huolehtivat lahjojen jakelusta niitä tarvitseville.Sipoon kasvaessa myös lahjojen tarve on kasvanut. Jokainen lahjapaketti menee varmasti perille ja tuo saajalleen paljon iloa ja antajalleen hyvää joulumieltä!