Korona rajoittaa yhdityksen toimintaa

26.8.2020

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Sipoon Yhdistyksen hallitus on pitänyt 12.8. syyskauden ensimmäisen kokouksensa. Kokouksessa keskusteltiin laajasti korona-tilanteesta ja yhdistyksen toiminnasta tulevan syksyn aikana.

Yhdistys ottaa korona-tilanteen vakavasti ja haluaa taata erityisesti toimintamme keskipisteessä olevien lasten ja perheiden turvallisuuden.

Näin ollen yhdistyksen hallitus on yksimielisesti päättänyt rajoittaa toimintaa. Perhekahviloita, kerhoja ja kirpputoreja ei tulla toistaiseksi järjestämään. MLL100 - juhlien osalta noudatamme Liiton linjaa ja tapahtuma siirretään vuodelle 2021.

Yhdistys pyrkii aktiivisesti ideoimaan ja etsimään uusia toimintatapoja, joiden kautta voisimme edelleen tarjota perheille tukea, turvaa ja hyvinvointia.

Tiedotamme kaikesta toiminnastamme Facebook- ja nettisivuillamme. Tulemme myös lähettämään syksyn aikana jäsenillemme kirjeen, jossa kerromme tarkemmin työstämme tänä erikoisena aikana.

Kiitos kaikille tuestanne ja mielenkiinnostanne yhdistystämme kohtaan!