Äiti-tytär -ilta

26.10.2021

Yhdistyksemme yhdeksi vuoden odotetuimmista tapahtumista on muodostunut äiti-tytär -ilta, joka on järjestetty vuosittain sipoolaisille 4. luokkalaisille tytöille ja heidän äideilleen.

Vuonna 2020 olimme tilanteessa jossa emme päässeet toteuttamaan vuosittaista äiti-tytär -iltaa.
Tästä seurasi se, että monet omaa vuoroaan odottaneet kokivat pettymyksen.
Koemme, että tämä ilta on tärkeä mahdollisuus äidin ja tyttären yhdessä pohtia tyttären muutosta lapsesta teiniksi ja sen mukanaan tuomia muutoksia. Siksi järjestämme tänä vuonna äiti-tytär illan sipoolaisille 4. ja 5.luokkalaisille tytöille.
Äiti-tytär-iltaa vietetään tänä vuonna tiistaina 2.11 Söderkullassa.

Älä jää epäröimään, vaan varaa oma paikkasi 27.10 mennessä, laittamalla sähköpostia osoitteeseen tiia.ruusuvuori@gmail.com. Kerro sähköpostissa osallistujien nimet, sekä mahdolliset erityisruokavaliot.