Jäsenyys

Yhdistyksen jäsenenä voit kannattaa toimintaamme rivijäsenenä tai halutessasi osallistua vapaaehtoistoimintaan. Sinä päätät kuinka aktiivisen roolin jäsenenä haluat ottaa. Jäseneksi liittymällä annat arvokkaan tukesi toiminnallemme ja olet mukana mahdollistamassa yhdistyksemme toiminnan jatkumisen. Jäseneksi voit liittyä täältä. Muista valita paikallisyhdistykseksi Sipoon yhdistys.

MLL Sipoon yhdistyksen jäsenmaksut vuonna 2021

Aikuisjäsen

Yhdistyksen jäsenmaksu on 25€ vuodessa, liittyessä voit ilmoittaa jäseneksi myös lapsesi. Jäsenmaksu veloitetaan kerran vuodessa. Laskutuskausi on kalenterivuosi. Maksuun sisältyy Lapsemme-lehti neljä kertaa vuodessa.

Nuorisojäsen

15-17-vuotiaita jäseniä kutsutaan nuorisojäseniksi. Nuorisojäsenyys on maksuton, jäsenyysvuotta edeltäneenä vuonna 18 vuotta täyttäneitä ei siirretä automaattisesti aikuisjäseiksi.

Lapsijäsen

Alle 15-vuotias voi huoltajan suostumuksella liittyä jäseneksi, lasten jäsenyys on maksuton.

Kannatusjäsenyys

Yritys voi liittyä MLL:n Sipoon Yhdistyksen kannatusjäseneksi vähintään 100 € vuosimaksua vastaan. Kannatusjäsenyydestä tehdään ensin kirjallinen sopimus, jonka jälkeen maksu suoritetaan vuosittain tilillemme. Kannatusjäsenmaksut käytetään Sipoon Yhdistyksen toiminnan toteuttamiseen.